Seznam blogů

2. dubna 2018

Vesele Velikonoce

Přeji VESELÉ VELIKONOCE a bohatou pomlázku.






9 komentářů:

  1. Krásný zbytek velikonočního podnělí i tobě. Máš krásné linecké i vajíčka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jarní dny přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji krásné jarní dny. :-) D.

    OdpovědětVymazat
  4. A je po svátcích...
    Tak ať už jsou další jarní dny krásné a pohodové.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Kájo, zdravím. Přeji brzké a úplné uzdravení vám všem!
    říkala jsem si, proč na blogu nic nového...
    to linecké ve formě vykrajovaných vajíček mě okouzlilo, zkusím sehnat vykrajovátka.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Já už se na Velikonoce tak těším :-) . Mám je snad raději než Vánoce :-) . Obzvlášť, když jsou až takhle v dubnu a je venku už hezky :-) . S dcerou barvíme každý rok 20 vajíček a každé je originální :-) . Jediné, co mi teda nejde, tak je pečení mazance. To jsem už vzdala a radši si ho objednávám každý rok přímo z pekárny .

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).