Seznam blogů

25. ledna 2018

Když se kresby stávají skutečné ...

 To koukáte, že už tu zase jsem! :-))))


Moc Vás zdravím.



Baru mi pomáhala navrhovat a je fakt, že na koníka jsem nepomyslela.

Jedna čtyřletá princezna mě chytne za ruku a říká : "Teto, neušila bys mi Karkulku?" 

Jak Karkulku... ušila jsem jen vlka a sovu, kde vzala Karkulku (bylo první co mě napadlo). Takže úkol splněn a přibily i další dva kousky pro brášku dvojče princezny. 


Ještě nepřivolávám jaro, proto jen jemně růžová barva. Měla jsem po jehličí chuť na nějakou větší změnu.




V reálných barvách a v příštím příspěvku  správná čtyřka :-).


Pohodový večer všem, 
Kája.

13 komentářů:

  1. To jsi Kájo ušila ? Dle svých návrhů? No páni!! Ty jsi ale šikovná. Krásné...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim :), o tom mělo být v dalším příspěvku. Já jsem udělala návrhy, nakreslila “střih” na papír,přesněji skutečnou velikost a se zbytkem se poprala má dobra kamaráda,která naopak nemá ze šíti strach a nepotřebuje na to tolik času. Trochu jsem ji dala zabrat,furt bylo něco špatně :))). Ona je zlato. Kája

      Vymazat
  2. Ty jsou tak krásní, že bych je přivítala i ve své posteli :-)
    A já bych jaro klidně přivolala. Dnes bylo sluníčko a už i jarní vzduch :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim :),ja chci normální zimu a těšit se na jaro,je to škoda. U nás bylo krásně i včera,dnes chladněji.
      Krásné dny,Kája.

      Vymazat
  3. Teda Kajo, ty jedes! Nadherne! Prenadherne! Jsi ohromna sikula!!!! M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné! Koukám, že jste také všestranná, šití, kreslení, předělávání interiéru, zahrada. Koho mi to připomíná? No mě. Krásné. Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ale to šití mi zase tak moc nejde... jak bych si přála, ale každou ušitou věci je to mnohem lepší.
      Pohodový večer, Kája.

      Vymazat
    2. To je pravda, když delší dobu něco nedělám vypadnu z toho, ale zase se to s každou vyrobenou věcí vybaví. Prostě všechno chce svůj čas.

      Vymazat
  5. Kájo, to je nádhera. Já bych to tak ušila, ale nápad bych si někde půjčila. Pak bych ještě měla problém s výrazem - takže se do toho pouštět nebudu ;-) Máš to opravdu moc povedené. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné hračky. :-) Já, když už bych měla nějaký nápad, tak vázne realizace. Než vymyslím střih, pak se bojím do látky střihnout... ;-)Obdivuji. Pěkný den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim, no tak to jsme na tom stejně :)))). Jesteze mam tu kamarádku. Ja bych to dala, nemusím se ničeho vylozene držet,mam prostor dělat změny, ale rozhodne bych to neudělala tak rychle a tak pohodově. Krasne dny,Kája

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).