Seznam blogů

10. dubna 2016

Dětská kuchyňka...

Zdravím :-))).





... pro dětičky na domeček.


... kuchyňka z nočního stolku

Víkend nám propršel a tak došlo na zmiňovanou kuchyňku pro nejmenší hosty. Nejprve jsme potloukli střechu na herní objekt a když bylo hotovo, došlo konečně na kuchyňku. Vybroušenou a natřenou skříňku jsem už měla dlouho, ale na záda a poličku jsem potřebovala drahou polovičku, která už věděla, že tomu neunikne. Poslední týdny jsem byla jak malá, možná už i otravná, vše jsem měla v hlavě a už jsem chtěla vařit :-)))))))))))))))))))))))))).



Kuchyňka by měla zapadnout do interiéru na domečku, volila jsem tedy stejné barvy... bílá, černá , přírodní dřevo. 
Skříňka je dýhovaná a nožičky jsou dřevěné. Dýhu jsem narušila broušením a nanesla 3vrstvy matné  bílé barvy ředitelné ředidlem. Každá vrstva musela důkladně proschnout, což bylo na 2víkendy. Nožičky mi daly opravdu zabrat. Odstranění silné vrstvy hnědé barvy, šlo místy dost špatně. Chtěla jsem zachovat hezký tvar a nepoškrábat dřevo, které mělo být vidět a případné nedostatky by se neschovaly pod barvu. Na dřevo jsem zvolila "transparentní" bílou, aby se různé druhy dřev trochu sjednotily (nožičky, držáky na poličku a záda s poličkou).


Kuchyňku zrovna zkouší Baru, ale nafotím určitě na domečku s dalšíma drobnostma pro ty úplně nejmenší, které už taky slibuji delší dobu.



Na skříňce jsme se měli ohřát a dalo mi práci, přesvědčit manžela o jejich záchraně. Jde o jeden z nočních stolečků z ložnice po bývalé majitelce domečku. Myslela jsem si, že na kuchyňku dojde dřív, ale je toho tolik, co je potřeba udělat, že se raduji až po roce.









Děkuji Vám za vaší přízeň a komentáře, které mi tu zanecháváte.
Krásný zbytek neděle, Kája.

7 komentářů:

  1. Kájo, tak to je absolutní bomba!!! Taky jsme teď dělali kuchyňku dětem do domečku (předělávka stolíku IKEA), ale ve starožitném stylu není. A ktomu ten kočárek, prostě nádhera! Měj se krásně, ať si tu kuchyňku děti užijí. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ivanko :-), jsem ráda, že se kuchyňk líbí... ač nemá dřez, baterii, ani jinou vychytávku, naše malá se jí nechce vzdát, což nám komplikuje situaci,čekáme až to nějak všechno utichne, kuchyňka se okouká a bude snad moct dojít na stěhování :-)))). Jinak kočárek bylo Baru chodítko a máme ho jen doma, bohužel se do něj nevejde skoro žádná panenka :-))))). Krásné dny a děkuji za návštěvu, Kája.

      Vymazat
  2. Krásně odvedená práce. Minulý týden jsem rekonstruovala kredenc po mamce a byla to šílená práce. Klobouk dolů. vypadá to moc hezky :-D
    Pěkný zbytek neděle. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Aničko :-), renovovat krededenc musela být fuška. Ráda bych koukla na nějaké foto, půda na domečku ukrýva starou kuchyň, že bych chytla"slinu" :-)))). Hezké dny, Kája.

      Vymazat
  3. Moc hezká kuchyňka :-) Já se taky na podobnou chystám pro neteřinku, ale bude jí 9 měsíců, tak mám ještě čas ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Andrejko :-), já se svou rychlostí, bych musela začít už teď :-)))). Taky ráda dojdu nakouknout na hotové dílko, až bude hotovo pro neteřinku. Skříňky byly dvě, měla bych inspiraci. Příjemné dny, Kája.

      Vymazat
  4. Nádhera! šikovné ruce :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).