Seznam blogů

10. srpna 2017

Podzimní přípravy ...




Skoro po měsíci Vás všechny mooooc zdravím .-)


.... asi si klepete na čelo, ale co máme domeček, přemýšlím jak supermark :-)))).

 Je to se mnou zlé a asi ještě měsíc bude :-)))). Času je málo a když je, nevěnuji ho zrovna blogu, je toho strašně moc, co je potřeba udělat, k tomu děti, které nemají školu a musí se zabezpečit.


Nezahálím... pletu, háčkuju, dokonce šiju. Až na šití, vše probíhá přesunem v autě.





Pár let mi tu ležely rámečky, o kterých jsem veděla, ale nebyl nápad. V týdnu jsem sešila polštář sovy a začala přomýšlet nad dalšími doplňky.  




Tak a já nemám hotové obrázky, ale zase jsem Vám ukázal, jak nám hezky roste Chlupáč. Je to mazel každým coulem :-)


Já mizím do bydlíka, který dostává větší údržbu. Záclonky a dekoračky krásně profoukly, může se jít věšet.

Pac a pus, krásné léto, Kája.

14 komentářů:

  1. Krasne maluvky, tesim se na dalsi vytvory:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Kájo, taky letos nestíhám blog. Přes léto prostě není čas.
    Pěkný houbičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj,oboje nelze :)). Pak přijde podzim,bude málo světla a zase nebudou fotky na blog :))))

      Vymazat
  3. Koukám že jsme na tom stejně, taky nestíhám psát a přitom toho tolik zažívám. Krásné léto :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předně tak :))).Léto je fajn a člověk ho užívá aktivně i pasivně třeba u grilu a pak se složí rovnou do postele :)))). Krásné léto,Kája.

      Vymazat
  4. Kájo, také nestíhám, vždycky si na prázdniny naplánuji tolik věcí....
    Moc se mi líbí Tvůj houbičkový obrázek.
    Pohodové léto, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, já mám taky velké oči s plány, ale jak začnou docházet síly, začnu slevovat :). Krásné letní dny, Kája.

      Vymazat
  5. Kájo, krásné léto! Houby jsou parádní :)) My do toho ještě rekonstruujeme a chystáme svatbu, tak blog taky dostává na frak. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou krásné vyhlídky. Blog počká a zase budou zajímavější příspěvky. Držím palce,aby vše klaplo kolem svatby a neopouštěly vás síly při rekonstrukci. Pá, Kája.

      Vymazat
  6. Káji, krásný nápad .... parádní houbičky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Kájo, jsi skvělá ilustrátorka, to jsem poznala už u adventních domečků...:-) Obdivuju, co všechno umíš a zvládáš! (A těším se, že budeš mít brzy více času i na ten blog;-)) P.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a čas strávený na mém blogu. Moc mě těší, že se vracíte a vážím si každého vašeho komentáře :-).